Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: yyordanov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 421441
Постинги: 106
Коментари: 534
Гласове: 1803
Постинг
04.06.2009 13:12 - Моите причини да не гласувам
Автор: yyordanov Категория: Политика   
Прочетен: 9621 Коментари: 46 Гласове:
0

Последна промяна: 04.06.2009 21:41


Купуването и продаването на гласове е престъпление.

Само че аз започвам с това изречение, а не го слагам накрая. И допълвам:

Подаряването на гласове е още по-голямо престъпление.

Аз няма да гласувам:

-          защото не виждам коя партия може да представлява мен и моите интереси, нито една партия не представлява интереси, различни от своите интереси;

-          защото не вярвам в правотата и истинността на думите, изказани от кандидат-депутати, настоящи политици и бъдещи шуробаджанаци;

-          защото ненавиждам порочната система, която побърква хората от безпаричие, нерви и мизерия, довеждайки ги до смърт още приживе;

-          защото смятам, че който и да дойде на власт ще действа както предшествениците си и ще дава пример на следващите;

-          защото смятам, че всички,които ми говорят, че ще се справят с положението, са лицемери с ясна цел – да се облагодетелстват;

-          защото не искам да бъда част от всеобщата кауза, облечена в някакъв цвят, ала миришеща на изгнили трупове (същите трупове гният откакто се помня);

-          защото не обичам гнили круши и няма да избера по-малко гнилата;

-          защото мисля, че не си заслужава да помагам на мутри да влязат в парламента, защото и те няма да ми помогнат на мен да живея по-щастливо;

-          защото не искам да пълня гушите на една шайка идиоти, които като се напият се насират от кеф;

-          защото смятам, че положението е такова, че не избори ни тряват, а революция и масови безредици; за да ни видят кои сме, какво можем и как се чувстваме;

-          защото моят глас означава, че съм доволен от българския политик; а то не е така;

-          защото моят глас означава доверие, а те не са го спечелили и едва ли ще го спечелят;

-          защото негласуването е моят протест срещу това, което се случва;

-          защото не вярвам, че могат да ми осигурят бъдеще;

-          защото не вярвам, че могат да осигурят бъдеще на моите деца;

-          защото не вярвам, че могат да осигурят бъдеще на моите родители;

-          защото виждам, че единственото, което правят е да си чешат езиците и да се скатават;

-          защото полиците не са за доверие, а за бич;

-          защото аз не ПОДАРЯВАМ гласа си.


И още. И още. И още. И още. И още. И още.

И още...




П.С.: Едва сега видях, че имаме нова категория, кръстена: "ИЗБОРИ 2009". Слагам поста на мястото му.



Тагове:   вот,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tsveta - Всеки има право на избор,
04.06.2009 13:23
но какво всъщност си избрал ти, замислял ли си се?
Защото отказът от глас НЕ Е протестен вот, а ПОДКРЕПА НА СТАТУКВОТО!
Е, ти би ли го подкрепил при цялото недоволство от системата и управляващите, с което си защитил позицията си?
цитирай
2. yyordanov - Затова се чудя дали да не пусна пр...
04.06.2009 13:24
Затова се чудя дали да не пусна празна бюлетина. Кое ще е по-добре? Няма да избера никого, това е ясно. Но все пак и празната бюлетина е негласуване.
цитирай
3. bogolubie - yyordanov,
04.06.2009 13:32
казваш, че не подаряваш гласа си?! Момченце, твоят неизползван глас е в минус за България и в плюс за Турция. През ум не ти минава, докъде вече са стигнали нещата. Има и българска телевизия и българска партия. Те са смели и казват истината, затова ги мразят, но не знаят колко грешат. Досега само ДПС управлява, макар, че се представя за втора цигулка, за да може да действа безнаказано, а "първите" мандатоносители да обират пешкира. Затова сме на това дередже. Сега не бива да си гледаме сеира, а да гласуваме за единствената българска партия, която не иска да се коалира с други, които мислят за себе си, а не за България.Българите в чужбина и турците тук гледат СКАТ, а българите в Родината си затварят очите пред истината и се правят на обидени. Ние сме народът, ние решаваме. Не си ли българин? Бъди благословен! ЕСТИР
цитирай
4. pllamm - „смятам, че положението е такова, ...
04.06.2009 13:40
„смятам, че положението е такова, че не избори ни тряват, а революция и масови безредици; за да ни видят кои сме, какво можем и как се чувстваме; защото негласуването е моят протест срещу това, което се случва;“

Революцията означава реки от кръв, черни забрадки и след това задължително контрареволюция и нови реки от кръв и черни забрадки на скърбящи майки. Революцията означава още поне 50 години омиротворяване, докато хората разберат, че проливането на кръв е безмислено.

И празна бюлетина да пуснеш - пак ще подкрепиш статуквото. Гласът ти ще се преброи в полза на тези които прескочат бариерата и най-вероятно това ще е БСП или ДПС.

Не се наемам да ти давам съвет, но най-добре гласувай рационално. Какво е рационален вот - прецени сам.

Бъди здрав!
цитирай
5. yyordanov - ;)
04.06.2009 13:48
Боголюбие, чичо, няма да гласувам пак за АТАКА. Всички са ми доказали, че са ненормални. Спести си презрителните обръщения, защото не постигаш нищо с тях, а само омраза в очите ми.
Българин съм, да. Така го чувствам, така го пише на документ. Но този призив е изтъркан. Българин съм, но имам собствено и свободно мислене, за да не ме манипулират глупаци като българските политици и техните мекерета.

цитирай
6. yyordanov - pllamm, за да стигна до горните з...
04.06.2009 13:51
pllamm, за да стигна до горните заключения доста съм размислил и обмислил. Претеглих нещата и прецених, че не си струва. Все едно е. Изходът на изборите е ясен. Положението става все по-лошо, а аз благодаря на Бога, че ми дава ясна мисъл още на млади години. Затова смятам да действам някак. Но все едно.

Моят протест е негласуване.
цитирай
7. анонимен - Докога
04.06.2009 13:59
ще смятаме, че някой друг трябва да мисли вместо нас, някой друг трябва да свърши работата вместо нас, някой друг трябва да е виновен за всяко наше действие или бездействие ??? Това не е ли страх от самите нас ? Не е ли крайно време да пораснем и се научим да вършим всичко сами. Но затова трябва да се научим да мислим трезво и рационално. Трудно е, но не чак толкова. Защо не опитаме ? Всичко останало ми напомня за Ирак и Авганистан и е връщане в Средновековието. Но нали уж живеем в ХХІ век ?
цитирай
8. анонимен - Аз съм съгласна
04.06.2009 14:09
с момчето, по същите причини няма да гласувам и аз, а може да се сетя и за още няколко. И не го нападайте, защото от всички злини да избереш пак злина не е голямо геройство, нито пък проява на гражданска съвест. Вярно, че системата за отчитане на гласовете е направена в полза на спечелилите партии, но все ще измисля нещо до парламентарните избори. Например, може да се задраскат всички кандидати- невалидна бюлетина.
цитирай
9. yyordanov - Adreshko, склонен съм да се съглася ...
04.06.2009 14:11
Adreshko, склонен съм да се съглася с теб. Но продължи си мисълта и кажи дали ще гласуваш?
цитирай
10. tsveta - За протестния вот:
04.06.2009 14:40
Има ли протестен вот и как той може да бъде осъществен? Мисля, че тази тема те вълнува много повече от въпроса "за кого всъщност да гласувам?"
Да, протестен вот има, но никой не говори за неговия механизъм, защото самият протестен вот е акт на НАРУШАВАНЕ НА СТАТУКВОТО!

Днес писах по темата,
статията ми е със заглавие
ВСЕКИ ГЛАС ИМА ЗНАЧЕНИЕ!
Кредо, което изповядвам последните години и с което се опитвам да променя посоката на мислене от "Всички са маскари" към "Изборът е това, което ни определя. Изборът е това, което сме! Ти избираш!"

Ще ти постна частта от статията ми, която е за т.нар. Протестен вот:

В някои от демократичните държави има специална бюлетина за протестен вот - бяла.
За да го има, ПРОТЕСТНИЯТ ВОТ ТРЯБВА ДА СЕ РЕГИСТРИРА!
Което означава, че Е НЕОБХОДИМО ДА ГЛАСУВАШ, дори и протестно!

И как да стане това в България, след като не ни е предоставена бяла (наказателна) бюлетина и ниската избирателна активност се определя като протестен вот?

Начинът е много елегантен - с недействителна бюлетина.
Недействителната бюлетина = Протестен вот = Нарушаване на статуквото

Цялата статия е тук:
http://tsveta.blog.bg/politika/2009/06/04/vseki-glas-ima-znachenie.344120

И не забравяй - ВАЖНИЯТ СИ ТИ!
цитирай
11. yyordanov - Да де, фактически за мен е едно и също ...
04.06.2009 14:42
Да де, фактически за мен е едно и също - все не гласувам. Празната бюлетина е негласуване. Дали ще пусна празна или няма да отида, за мен е все едно от гледна точка на това, че не давам гласа си, не го подарявам. Дори и празна да пусна, горните ми причини важат.
Благодаря ти, Цвета.
цитирай
12. pllamm - Да ме прощаваш, ама не виждам ник...
04.06.2009 14:56
Да ме прощаваш, ама не виждам никаква ясна мисъл в решението ти. Лошото е, че от твоето решение потърпевши ще са и моите деца. Дано Бог ти прости този грях, защото аз не мога.
цитирай
13. tsveta - Да, Йордан,
04.06.2009 14:58
но само ако гласуваш, макар и с недействителна бюлетина, твоят глас ще се отчете като ПРОТЕСТЕН ВОТ!
И знаеш ли защо това никой политик или социолог не го казва в прав текст? Защото си представи, че на тези изботи 5 или 10 % от имащите право на глас подадат недействителни (протестни) бюлетини? Това автоматично намалява % на партиите с т.нар. твърд електорат (БСП и ДПС), повишава се избирателната активност и се дава шанс на повече на брой партии да прескочат въведената бариера, т.е. по-широка легитимност на различни представители на волята на народа и същевременно намалена легитимност едновременно както за тези, които са във властта в момента, така и за онези, които ще дойдат. Защото не е без значение да ли управляваш с 52, 42, 32, 22 или 12 % (както имаме в момента) легитимност.
Помисли!
И запомни: Важен е всеки глас! Дори Протестният! А защо не - особено Протестният!
цитирай
14. veselaj - yyordanov,
04.06.2009 15:02
а какво знаеш за управленията преди сегашното? Ако профилът ти е верен, прди 20 г. ти не си бил роден. През 92-94 си бил на 3-4 г., през 97-ма - на 8. За управлението на СДС знаеш това, което си видял по телевизията или си прочел във вестниците. Може би някоя баба ти е казала, че Костов й е взел пенсията? Или за (това ми е любимо) за БГА Балкан?
НЕ Е ЕДНО И СЪЩО. знам, че ти е трудно да ми повярваш. Но помисли, защо толкова хора се опитват да те откажат от гласуване? Защо кампанията на БСП е предназначена за пенсионери? Дали е все едно как изглеждаме в очите на Европа? Преди 8 години мутрите се бяха скрили. Престъпността беше намаляла значително в сравнение с днес. Няма да те агитирам. Но помисли! Така или иначе, някой ще избере вместо теб. Бабичките и циганите гласуват винаги.
цитирай
15. yyordanov - pllamm, или няма да гласувам, или ще ...
04.06.2009 16:30
pllamm, или няма да гласувам, или ще пусна празна бюлетина. Каквото и да стане няма да гласувам. Не съм длъжен нито на теб, нито на твоето семейство. Нито децата ти пряко зависат от мен, нито ти. Търси щастието си, дори да си преминала през много кръствища в живота. Ако щастието ти е в ръцете на българския политик, добре, нека! Гласувай! Нека те водят ум и разум, сърце и душа! Моите ми казват - П Р О Т Е С Т И Р А Й.

За мен обаче е явно и ясно, че ти подкрепяш някоя партия и моето отрицателно мнение към тях (политиците) накърнява вижданията ти.
Е, ако е така, може да ни агитираш, ако не те е срам директно. Ако ли не, още по-лошо, защото ти ще си от хората, които ще гласуват за най-безистветната партия, за да не подкрепят големите - БСП, ДПС, ГЕРБ. Т.е. ти ще подариш гласа си.
Аз няма да отварям очите ти, защото предполагам, че имаш доста по-голям житейски опит от мен. Да ви превъзпитавам тук е излишно. С много малки изключения в този сайт има хора, които не са манипулирани. Именно те няма да гласуват или ще пуснат празна бюлетина. Но все едно. Умният не би гласувал. Обратното - доволният ще гласува. Ще се подари, продаде и до другите избори ще съжалява, че е подарил доверието си на някакви си там мазни плужеци с костюми.
цитирай
16. yyordanov - veselaj, знаеш ли колко ми е за ба...
04.06.2009 16:35
veselaj, знаеш ли колко ми е за бабичките и циганите? Това вече се преекспонира. Рейсове, турци, мангали, пенсионери. Я се спрете. Дали ми говорят на цигански, турски или на български в парламента е все едно. Все няма да ги разбирам. Едните заради чуждия език. Другите заради това, че не казват нищо. До голяма степен ми е все едно кои ще са на власт, защото ще направят едно и също - ще ограбват докато могат. После ще играят игрички, ще се псуват на Околчица, ще си прехвърлят отговорности. Не им вярвам.

А ти хич не ме агитираш. Не.
СДС, та СДС. Ама нищо не става и от вас, разбери. Доволни са тези, които имат цвят. А защо да е така? Аз нямам и не искам да ме боядисват, защото не им вярвам. И АКО ИСКАШ ДА ВИДИШ ОЩЕ ОТ МОИТЕ "ЗАЩОТО", ПРОСТО ПОГЛЕДНИ ПОСТА МИ.

Протестен вот и това е!
цитирай
17. yyordanov - veselaj, гнус ме е да прочета поста ...
04.06.2009 16:37
veselaj, гнус ме е да прочета поста ти "Защо да гласуваме (за Синята коалиция)". Само поглед му хвърлих. Поздравявам те обаче за прегледите и коментарите му.
цитирай
18. veselaj - yyordanov, напротив, моят живот до ...
04.06.2009 16:38
yyordanov, напротив, моят живот до голяма степен ЗАВИСИ от твоя глас. Няма да стана по-щастлива, ако гласуваш, но определено ще съм по-нещастна, ако БСП спечели отново. Да, не се срамувам да те агитирам - гласувай за Сините. В блога си съм писала защо. Но точно умният не би допуснал Митко циганчето от Златарица да решава вместо него. Защото Митко за 100 лв. и детето си ще продаде, не само гласа си. И никакви призиви няма да го смутят. На него можеш да му се противопоставиш само ако гласуваш.
цитирай
19. yyordanov - Дали ще са на Митко Циганчето хората ...
04.06.2009 16:42
Дали ще са на Митко Циганчето хората или твоите е все тая. Толкова сте отчаяли положението, че чак не мога да ви търпя в политическите ви лозунги и глупости. Аз като българин нямам нужда повече да гледам гнусните ви рекламни кампании, нито празните ви обещания.
И сигурно се прави нещо. Но обезателно по схемата: 1:10. Едно се прави, десет се ограбват.
Дръжте си Синята коалиция, дръжте си Червената дружина, дръжте си патлаците в гащите, защото именно нашето поколение ще ви отреже и тях. Съвсем скоро. България не спи. Затворила е едното си око като в присъница и скоро се надявам да скочи и да ви одере живи. Всичките.
Нещастници.
цитирай
20. yyordanov - И как да ви кажа. . . не търся щастие за ...
04.06.2009 16:44
И как да ви кажа... не търся щастие за вас. Все ми е едно кое или кой ще ви направи щастливи.
Важен съм аз, моите родители, моето семейство, моята любов. Искам те да са щастливи. А не вие с вашите Сини коалиции или националистки простотии. Едни и същи сте.
цитирай
21. pllamm - Не казвам, че си ми длъжен, но твоето ...
04.06.2009 16:46
Не казвам, че си ми длъжен, но твоето бездействие се отразява на интересите на децата ми. Това не е без значение. Аз просто държа да ти го кажа, защото е възможно да ти е от полза при мисленето.
Аз не крия коя партия ще подкрепя. Влез в блога ми и ще разбереш. Не искам да натрапвам мнението си в този форум, защото темата е дали да се гласува, а не за кого. Ако сменим темата, мога да се включа.

Нека още веднъж да подчертая, че тези които проповядват негласуване, вършат по-голямо зло от тези, които ще гласуват за партия, която аз не бих подкрепил.
цитирай
22. анонимен - Рая Петрова-Най-прекрасния ден е днешния
04.06.2009 17:28
Може би не е най-важно дали ще гласуваме или не.Може би по-важно е какви сме и какви искаме да бъдем.Това не зависи от политиците нито от партиите,а единствено от нас самите.Прочетох една мъдра книга.В нея се казва-Не помагай на някой,който не иска помоща ти.Когато някой е затворил очи за истината,за действителността как да му помогнеш?Всички знаем истината за живота си,но не е ли по - лесно да не я усещаме?Не е ли по -лесно да не прозираме отвъд прозримото?Не искаме да покорим света,а просто да живеем нормално и щастливо.Да се усмихваме.Да си говорим не само да се споглеждаме.Толкова ли е много?Не мисля.Пътя няма да е лесен,няма да е кратък .Ще започне от нас.Най-напред ще променим себе си,а после и света си.Трябва да се научим да виждаме нещата такива каквито са,а не такива каквито искаме да бъдат.Не всеки от нас вижда мечтите си по един и същи начин,но всеки трябва да знае какво иска.Когато искаш да се промениш ,да промениш живота трябва да знаеш как да го направиш.Ти знаеш и го правиш.Имаш въодушавлението и волята.Имаш любовта нужна ти да търсиш това ,което силно желаеш и в което вярваш.Знаеш ,че си прав и не е нужно да го доказваш.И аз го знам
цитирай
23. анонимен - Знам...
05.06.2009 10:35
... коя партия може да те представлява теб. Тая на самовлюбените, самомнителни, не виждащи по-далеч от носа си кретенчета. Сигурен съм, че не ти пука за никой друг освен за теб самия и в тоя смисъл не виждам за какво ни навираш мнението си или викаш твоя блог си го четеш само ти...
Писнало ми е от лекенца като теб, защото и след като нагледно ти обяснят плюсовете и минусите ти продължаваш да не виждаш, че изобщо има уравнение. Що не се скриеш в нещастния си егоцентризъм, че да не тровиш живота на тези, които се опитват да направят нещо, включително и за теб и поколенията ти!...
цитирай
24. yyordanov - На анонимници не отговарям. Съж...
05.06.2009 10:55
На анонимници не отговарям. Съжалявам, че се поддадох.
цитирай
25. artanis - пусни празна бюлетина тогава
05.06.2009 11:50
Само някой от преброителите да не ти я маркира докато я преброява.

Не знам за теб, но аз си мисля, че е много важно да гласувам на тези избори. Трябва някой да управлява, все пак, а ако най-големите олигофрени се доберат до властта, могат да направят големи поразии.

поздрави:
цитирай
26. yyordanov - artanis, не мога да им подаря себе ...
05.06.2009 11:58
artanis, не мога да им подаря себе си, човече. Не им вярвам. Всички до един са продажници. Аз не се чувствам сигурен в тази държава. Аз не се чувствам щастлив тук, поради ред причини. Изгоряхме от нерви на млади години, нашето поколение ще умира още по-младо заради всичко, което преживява. А какво е то ли? Другарите от Живково време не знаят за какво става въпрос сега, защото са си наредили работа, пенсийка, макар и много малка, живуркат и си свиркат. А ние обираме пешкира на всичко.
Е, как да гласувам като не мога да повярвам, че нещо може да се оправи?
цитирай
27. анонимен - izbori
05.06.2009 12:00
Ако гласуваш за Станишев, получаваш ДС, Доган, Гоце, БКП и Путин, плюс униформа от Съветската армия. Ако гласуваш за Доган, получаваш ДС, Гоце, Станишев и БКП, плюс заедност, обръчност и мафиозност. Ако гласуваш за червения цар, получаваш ДС, КГБ, Гоце и Станишев, минус Рила планина. Ако не гласуваш, получаваш Станишев, Доган, червения цар, ДС, КГБ, БКП, плюс Гоце и Путин, плюс заедност, обръчност и мафиозност, минус Рила планина
цитирай
28. yyordanov - Добре го казахте това последното. А ...
05.06.2009 12:03
Добре казахте тази формула за изборите. А другите какво обещават?

П.С.: Радвам се, че затворих устата на тоя плъх, който ме обиждаше.
цитирай
29. sis - Момче,
05.06.2009 12:13
- защото не вярвам, че могат да ми осигурят бъдеще;

Ето тук много бъркаш:

"- защото не вярвам, че могат да осигурят бъдеще на моите деца;

- защото не вярвам, че могат да осигурят бъдеще на моите родители;"

НИКОЙ НЯМА ДА ОСИГУРИ БЪДЕЩЕ НА ТЕБ И ДЕЦАТА ТИ АКО НЕ ГО НАПРАВИШ ТИ!!!

Много тъпо изначално мислене имат доста българи, че някой друг трябва да ти оправи живота. ТИ ТИ и пак ТИ си човека с живота си!

:):):):)
Гласувай за себе си! Пък ако ще и с празна бюлетина. Направи си кефа и ги задраскай всичките, който толкова не харесваш! Ако искаш се изплюи на всички бюлетини и ги сложи в един плик. Може пък да те споменат по новините, че... и в европа да се чуе!

:):):):)
цитирай
30. yyordanov - Ама и така смятам да направя :) Ще ...
05.06.2009 12:17
Ама и така смятам да направя :) Ще плюя на всички и това е!
Пунктовете, които си цитирал/а съм ги чул от тях. Напълно съм съгласен, че животът ми не е в тяхните ръце. Животът си е мой и аз си го определям, да. Напълно вярно. Изобщо не смятам, че който и да дойде ще работи вместо мен и ще ми изкарва прехраната. Мисленето ми далеч не е такова. Дано все пак не се разбира по този начин.

А идеята да задраскам цялата бюлетина също е добра. Пак не гласувам :)
Или да я обрисувам... Няма да получат гласа ми просто. :))

цитирай
31. lakmusa - БРАВО
05.06.2009 12:35
аз имам широк поглед защото съм на 50 год.Одобрявам всичко което пишеш мога да добавя и фалшивата " харта за правата на човека".Капсулираните медии.С уговорката ,че имам демократичен дух ще добавя и напомнянето на някой,че едно време се гледало руска телевизия а сега света се смали до Европейски съюз и Щатите .Къде е другият свят. Там нищо ли не се случва.Или не им изнася да покажат,че редовият жител на планетата вече се бунтува срещу глобализацията,че дори в любимият им ЕС се носи мирис на разпад.Днес написах в Гугъл-Vilders-интересно!!!
цитирай
32. lakmusa - ВСЕ ПАК ГЛАСУВАЙ
05.06.2009 12:37
ДОРИ ДА СИ ИЗМИСЛИШ ЕДНА ПРИЧИНА
цитирай
33. yyordanov - Благодаря. Радвам се на интелиг...
05.06.2009 12:41
Благодаря. Радвам се на интелигентни хора, които знаят за какво става въпрос.
Успех ви желая, lakmusa!
цитирай
34. eien - Гласувайте със зачертана бюлетина дори, но
05.06.2009 12:44
гласувайте!
цитирай
35. lakmusa - А колкото
05.06.2009 12:51
до тази измислица,че живота е твой и ти решаваш не е вярна, защото дори и хляба е политика.Че и въздуха./Какво дишат в кремиковци?/
цитирай
36. flyco - аха
05.06.2009 12:57
Ха сега кажи ми тоя дето ще отчита резултата как да те различи от неграмотен идиот? Всмисъл, не че си такъв, а как ще докажеш, че не си...
цитирай
37. flyco - Re: 35.
05.06.2009 13:17
Живота е твой и ти решаваш, но това зависи от мирогледа ти, а той пък от възрастта.
цитирай
38. анонимен - Браво нашто момче!
05.06.2009 13:19
Не гласувайте, българи! Електората на ДПС ще го стори вместо вас! Нека България се цивилизова под вещото ръководство на Турция!
цитирай
39. yyordanov - Мирогледът не зависи от възрастта. ...
05.06.2009 13:20
Мирогледът не зависи от възрастта. Не съм съгласен. Аз не крия годините си и можете да ги видите колко са. Мирогледът не зависи от възрастта, а от опита, който си придобил по един или друг начин. Всъщност и това не е много точно от моя страна... Зад реда "мирогледът ти зависи от възрастта" чета, че младите сме глупави едва ли не. Т.е. след време ще мисля по друг начин. Всъщност не. Измислил съм го за цял живот.

А че някой си няма да ме различи от неграмотен идиот като брои гласовете какво ме интересува? Аз ли съм тръгнал на избори, за да се доказвам?
цитирай
40. pllamm - Каквато и щуротия да направиш, щом ...
05.06.2009 15:01
Каквато и щуротия да направиш, щом крайният резултат е незачетен вот, гласа ти отива за БСП и ДПС. Самонавивай се колко си умен, колкото си искаш. На никого няма да направиш впечатление, а в новините въобще няма да се поинтересуват какво си направил.

Това което смяташ да направиш показва неистов страх да поемеш отговорност. Така е защото да се мрънка е по-лесно. По-лесно е някой друг да ти е крив. Така самонавиването в посока „колко съм умен“ изглежда по-убедително.
цитирай
41. yyordanov - Ти си гласувай за твоите хора, мен ...
05.06.2009 15:13
Ти си гласувай за твоите хора, мен остави.
Мое право е да не гласувам. Твое право е да бъдеш глупак.
цитирай
42. pllamm - Когато свършат аргументите, са...
05.06.2009 16:26
Когато свършат аргументите, самоубедените, че са много умни започват с обидите.

Никъде не съм си позволил да те агитирам, защото виждам, че няма смисъл. Този дебат го водя за тези, които ще прочетат тук написаното. Ако не ти харесва това, което казвам имаш даже възможност да ме изтриеш.

Не ти отнемам никое право, но ти отказваш да поемеш своята отговорност, както за своята съдба, така и за съдбата на обществото, в което живееш.

Не ти отнемам и правото да се изказваш, но ти отказваш да поемеш отговорност и за думите си, както и за позицията, която изразяваш с тях.

Бъди здрав! Желая ти само доброто!
цитирай
43. yyordanov - Няма да те трия, нека си седиш поз...
05.06.2009 21:37
Няма да те трия, нека си седиш позорно. Нека се видят конете с капаци.
Жив и здрав да си и ти.
И съжалявам, че намесихме децата ти, защото те не са виновни за нищо. Искрено ти желая да порастнат в по-добро време. Във време, в което не се налага да работиш и да учиш едновременно и да те мачкат хора, които са по-тъпи от теб.
Смирих се, няма смисъл да спорим. Аз не приемам гледната ти точка и няма да гласувам за Синята коалиция, защото не им вярвам.
Бъди благословен.

А аз отговорности нямам към народа. Желая му само доброто. Но никой не знае къде е това добро. Ще го потърсим, ала смятам, че то не е на пътя, където минават златните каляски на политиката. Моята лична отговорност е да бъда в мир със себе си. Душата ми няма да е спокойна, ако аз продам себе си или подаря гласа си.
цитирай
44. анонимен - Spensi
06.06.2009 08:42
"Умният не би гласувал. Обратното - доволният ще гласува."
Тва е доста грозно изказване за мен лично ... иначе разликата между твоя и моя вот е, че аз подкрепям едни от шитаците, а ти всички шитаци ... без значение от гледната ти точка ... това става в действителност ... иначе според мен трябва да се промени народа първо после да мислим за партии и тн. ... понеже ако чакаме да дойде някой да ни оправи, няма да стане ... не може ние да се избиваме и да се гледаме на кръв и на всякъде да има агресия, завист и злоба и в същото време да искаме някой да ни помогне ... осъзнайте се малко ... променете себе си и ще промените останалите беше казал някой!
цитирай
45. veselaj - Ето ти още едно мнение. Дали не си от ...
06.06.2009 08:45
Ето ти още едно мнение. Дали не си от партията "Възрождение"?
http://www.segabg.com/online/new/articlenew.asp?issueid=3681&sectionid=5&id=0000901
цитирай
46. pllamm - Не съжалявам, че намесихме моите ...
06.06.2009 08:59
Не съжалявам, че намесихме моите невръстни деца, както и твоите още неродени. Всичко се върти около тях. Сега аз съм на 40, ти ти някъде на 20. След 20 г. ти ще си там където сега аз, а моите деца там където си ти сега. Искам след 20, ако е рекъл Господ да не се ядосвам, заради поредния неуспешен преход.
За да стане това, не просто трябва да ходим да гласуваме, но трябва и доста преди изборите да участваме в партиите, за да имаме избор на самите избори. Затова дойдох от чужбина, за да помагам на една конкретна политическа сила и тя не е „Синята коалиция“ както погрешно си ме заподозрял.
Искам децата ми, въпреки че са родени в чужбина, да се завръщат с удоволствие в страната си, а не като мен само защото я обичат и с доста инат.
Затова съм ти много ядосан, защото твоето гневно негласуване, отмества сериозно във времето надеждата за добро бъдеще.
цитирай
Търсене

Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930